Event, seminarier & webbinarier

Vi bjuder på allt
från aha- till haha-upplevelser

På våra webbinarier och föreläsningar inom verksamhetsutveckling får du ta del av de bästa råden från våra främsta experter på området.

Kommande event

Med event menar vi konferenser, seminarier och webbinarier. De två förstnämnda genomförs alltid på en specifik plats vid en viss tid. On demand webbinarier är plats- och tidsoberoende, vilket innebär att man kan titta var som helst när som helst. Om webbinarierna innefattar workshoppar och/eller live-chattar, så är de plats- men inte tidsoberoende. Då är det de angivna tidpunkterna som gäller.

Visar: event

CANEA Användarkonferens 2025

Längd: 20 – 21 maj

Missa inte möjligheten att under ett par intensiva dagar få inspiration, ny kunskap och möjligheten att träffa många andra användare av CANEA ONE. Användarkonferensen äger rum den 20-21 maj...
  • Göteborg: 20 maj - 21 maj 2025
Läs mer/anmälan
Lida eller leda med ledningssystem

Längd: 1 tim
Frukost serveras vid 08.00 och seminariet börjar 08.30.

Ledarskap ❤ Ledningssystem = Sant. Så använder du som chef ledningssystemet för att få en hävstång i ditt ledarskap! För dig som är chef eller ledare inom organisationer som använder ISO...
  • Göteborg: 20 sep, 08:00
Läs mer/anmälan
Ledningssystem – huvudvärk eller huvudsak?

Längd: 3,5 tim

Så förvandlar du ett krångligt ledningssystem som få använder till ett som underlättar det dagliga arbetet. På köpet får du en rejäl ökning av både vinsten och ledningens engagemang – det...
  • Göteborg: 1 okt
  • Malmö: 2 okt
  • Stockholm: 3 okt
Läs mer/anmälan
Release-webbinarium

Längd: 1,5 tim

Ta chansen att lära dig mer om de senaste funktionerna i CANEA ONE samt ta del av tips, tricks och erfarenheter från andra användningsområden. OBS: endast för befintliga CANEA ONE-användare.
  • Online: 13 sep, 09:00
  • Online: 6 dec, 09:00
Läs mer/anmälan

Intresserade av en skräddarsydd utbildning?

Vid behov skapar vi en anpassad utbildning för ditt företag. Utbildningen kan ske hos er eller i våra lokaler.